Followers

Tuesday 8 January 2013

New Year dan New tempat kerja 2013

Pembukaan di tahun 2013

Cabaran ditempat baru memang mencabar sangat-sangat... hari ini selasa jam 12.30, hari ke-2 aku bekerja disini...Aku nak cerita ngan korang sesuatu ini...
Aku duduk di tempat duduk ku tibe-tibe datang lah sub editor bertanyakan tentang

SE: Ana mana ana. (bukan nama sebenar)

Aku pun bangun menjengok.. Aku nampak dia pegang page yang aku pegang.

Aku: Kenapa kak... itu page saya rasanya...

SE: Ye ini lah aku nak bagi tau ni... (dengan nada yang agak lah jugakan)

Aku ini macam lah tersentap sikit... sikit je pun tak kesah pun hahhaaa..

Izwa ko jangan nak belagak ok... nanti ko terok lagi kene... hahahahha

Farahnya tak ada... so boss aku ade dia pun tengokkan page yang aku buat itu...

Aku pun datang tengok juga...

SE: Ini bukan heading terbalik ni.. tukar dengan introtext... yang ini pula ade logonya... nanti tanya fara.

boss aku pun ambil helaiannya tengok n tolong aku...

Dia tengok text asal... aku buat betul.. tak terbalik pun... kakak itu yang salah tulis dekat text asal...

Boss aku kata apa nak tau..

BOss: kak ? memang bossy....

Sabar je lah kan.. hahahahha
Ini lah cabarannya bile berada di tempat baru... tempatnya pula di editorial harian metro...
Wow memang lah... belakang aku tempat duduk semua wartawan hiburan... so hari-hari kot aku akan dengar cerita pasal artis itu, ini...
Artis pula datang bersilih ganti... hahahaa
Apa-apa pun sesape yang kerja satu tempat dengan aku dan yang terbaca.... nasib lah ye... n kalau ko rasa nak sampaikan dekat orang itu pun tak pe... aku tak kesah pun...
Ini tempat aku luahkan perasaan aku... hahhahaa...


* yang pastinya disini best...

No comments:

Post a Comment