Followers

Wednesday 19 December 2012

Seoang designer

Seorang Designer

Ini lah tugas izwa hari-hari... dekat 7 tahun kot wa kerja kat sini... rasa macam dah nak bosan dah... macam-macam perangai... macam mana lah orang yang dah kerja berpuluh tahun... hari-hari buat kerja yang sama... Hari ini izwa agak boring dan bosan kerja sebab ape yang izwa buat semuanya orang tak suka...

Ko nak macam mana lagi... aku rasa aku buat dah ok kot... ade element-elemnt berkaintan... katanya kelakar... ok aku terima lahkan... designer memang selalu ditindas dengan design-design yang diorang akan tak suka...

Boring betul... lepas itu yang aku geram tu dia bukan cakap ngan aku... dia cakap ngan bos aku... sakitnye hati aku... nak cakap lah dengan aku... kelakar ke... hodoh ke.. tak cantik ke...buruk ke... ape lah kan... tak yang nak cakp belakang...

itu lah dia kan.... ape yang aku boleh cakpa kene sabar... tapi sampai bile kan...

“ B boleh tak u tengok artwork ini... agak messy lah ( ape tah spelling dia...) “
Maksudnya buruk lahkan...

Macam bagus je kan...  Ini lah hakikatnyakan...
Mungkin izwa tak bagus lagi...
Motivasi diri sendiri... design aku memang tak best langsung...
Memang aku ini tak segempak orang lain...

No comments:

Post a Comment